Banc de LLibres - Noves Participacions

NOVES INCORPORACIONS

• Les famílies que desitgen incorporar-se al Banc de Llibres i material curricular pel proper curs 2020-2021 i que NO HAJA PARTICIPAT AL PRESENT CURS 2019-20 que ara finalitza, han de presentar la sol·licitud de nova participació degudament complimentada al correu:

ENLLAÇ PER A LA SEUA DESCÀRREGA

El centre arxivarà aquestes sol·licituds i en requerirà la signatura al començament del curs escolar, com a requisit necessari perquè l’alumnat siga participant.

En cas de que les famíliesno tinguen la possibilitat d’enviar la sol·licitud per correu electrònic, podran presentar-se al centre, mitjançant cita prèvia, durant el dilluns 13, dimarts 14 i dimecres 15 de juliol de 2020.

També durant tres períodes extraordinaris:

• Primer, del 16 de juliol al 4 de setembre (exclusivament telemàtic – no presencial)
  • Segon, del 07 al 30 de setembre de 2020 (telemàtic i/o presencial)
  • Tercer, de l’1 al 30 d’octubre de 2020, inclusivament (telemàtic i/o presencial)

NUEVAS INCORPORACIONES

• Las familias que deseen incorporarse al Banco de Libros y material curricular para el próximo curso 2020-2021 y que NO HAYAN PARTICIPADO EN EL PRESENTE CURSO 2019-20 que ahora finaliza, han de presentar la sol·licitud de nueva participación debidamente complimentada al correo:

ENLACE PARA SU DESCARGA

El centro archivará éstas solicitudes y demandará la firma al comienzo del curso escolar como requisito imprescindible para que el alumnado sea participante.

En caso de que las familias no tengan la posibilidad de enviar la sol·licitud por correo electrónico, podran presentarse al centro, mediante cita previa, durante el lunes 13, martes 14 y miércoles 15 de julio de 2020.

También durante tres periodos extraordinarios:

• Primero, del 16 de julio al 4 de septiembre (exclusívamente telemático – no presencial)
  • Segundo, del 07 al 30 de septiembre de 2020 (telemático y/o presencial)
  • Tercero, del 01 al 30 de octubre, inclusivamente (telemático y/o presencial)