Evaluación, Promoción y Titulación curso 2019/20

INFORMACIÓN A ALUMNADO Y FAMILIAS SOBRE EVALUACIÓN, PROMOCIÓN Y TITULACIÓN / INFORMACIÓ A ALUMNAT I FAMÍLIES SOBRE AVALUACIÓ, PROMOCIÓ I TITULACIÓ

De acuerdo con la Resolución de 4 de mayo de 2020 de la Secretaría Autonómica de Educacióny Formación Profesional (DOGV de 8 de mayo de 2020), el IES Pere Maria Orts i Bosch comunica lo siguiente / D'acord amb la Resolució de 4 de maig de 2020 de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional (DOGV de 8 de maig de 2020), l'IES Pere Maria Orts i Bosch comunica el següent:

(1) EVALUACIÓN. Las notas finales del alumnado resultarán de la aplicación del sistema de evaluación previsto en cada programación didáctica. Los departamentos que han modificado algun aspecto del sistema de evaluación, para adaptarlo a los requerimientos de la citada Resolución, son los que adjuntan un archivo con las modificaciones. El resto mantendrá el sistema de evaluación, programado inicialmente, dado que es adaptable i compatible con los requerimientos de la Resolución / Les notes finals de l'alumnat resultaran de l'aplicació del sistema d'avaluació previst en cada programació didàctica. Els departaments que han modificat algun aspecte del sistema d'avaluació, per adaptar-ho als requeriments de l'esmentada Resolució, són els que adjunten un arxiu amb les modificacions. La resta mantindrà el sistema d'avaluació, programat inicialment, atés que és adaptable i compatible amb els requeriments de la Resolució.

(2) PROMOCIÓN. La promoción de curso se decidirá de manera colegiada por los diferentes equipos docentes con el asesoramiento del Departamento de Orientación, de acuerdo con los criterios de la citada Resolución, i se valorará aquello que sea más benefioso para la progresión académica del alumnado / La promoció de curs es decidirà de manera col·legiada pels diferents equips docents amb l'assessorament del departament d'Orientació, d'acord amb els criteris de l'esmentada Resolució, i es valorarà allò que siga més benefiós per a la progressió acadèmica de l'alumnat.

(3) TITULACIÓN. La titulación se decidirá de manera colegiada por los diferentes equipos docentes con el asesoramiento del Departamento de Orientación, de acuerdo con los criterios de la citada Resolución / La titulació es decidirà de manera col·legiada pels diferents equips docents amb l'assessorament del departament d'Orientació, d'acord amb els criteris de l'esmentada Resolució.